søndag 5. juni 2011

Spezia til Rouqebrune cap Martin.








Det ble en slitsom kjøretur.....fryktelig mye trafikk pga Himmelspretten.
Vi skulle inn i Genoa på fredag og prøve å finne en MV Agusta butikk for å kjøpe en veske til å ha bak. Min lekker vann!!
Hjemme er det jo normalt at sånne mc butikker ligger litt utenfor bykjernen... men ikke i Genoa.
Midt i suppa av enveiskjøringer og en million biler lå dem der. Når man endelig kom dit hadde dem selvfølgelig ikke noe veske.
Men: Fyren var hyggelig mot en blond dame fra norge og ringte fabrikken i Varese. De har ingen butikk der, men jeg kunne dra innom å hente ut en veske der igjennom Angelo. Fikk et navn å spørre etter der oppe og veska skulle ligge klar. Cluet var betalingen.......kunne vente til jeg kom hjem fra ferie og betale til Angelo's konto her nede. Han spurte ikke en gang og legitimasjon. Så jeg er spent på om dette virker, isåfall er det helt utrolig hvor ærlig jeg må se ut *ler*.

Vi skal være i Rouqebrune i 3 dager.
Lå på stranda å grillet oss igår....å gikk ut å spiste på en bortgjemt perla av en restaurant i Menton som Line og Joey visste om (de bor her og Line er en gammel veninne av meg)
Nå er det lett overskyet og varmt...håper det klarner så man kan få et par timer til i grillen før vi starter nordover imorgen.

1 kommentar:

  1. SE ..fint vær.. blått hav.. Else i øl-farta.. Solsengene klare.God spise.. mmmmhhh.. Stå på.
    Vaska bikene våre i dag vi..Flinke?.. fortjener en lumumba nå da..mmmmhh det er godt det...

    SvarSlett